مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-22اقتصادي

افتتاح فاز اول اکوپارک فرحزاد در تابستان


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: فاز اول اکو پارک فرحزاد تا 8 ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد مختاری در مورد شرایط رود دره فرحزاد قبل از شروع پروژه اکوپارک گفت: این رود دره قبل از شروع پروژه پاتوق حدود دو هزار معتاد بود که هم اکنون اغلب این معتادان در حال ترک هستند و ساماندهی شده اند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در مورد برآورد میزان بازدید شهروندان از این پروژه اظهار کرد: طبق طرح مشاور روزانه حدوداً 100 نفر از شهروندان به صورت تور لیدر می توانند از این محل بازدید کنند.

وی گفت: در طرح مذکور ضمن برنامه ریزی، طرح ریزی و اقدام برای حذف و یا کاهش اثرات تک تک آسیب های اکوسیستم روددره فرحزاد تلاش شده است با ارائه رویکردی پیشرو در طراحی شهری این محدوده، بر غنای زیست اقتصادی و اجتماعی شهر در ابعاد محله ای و فرامنطقه ای بیافزاید.

مختاری در مورد دامنه و فعالیت های اجرایی پروژه گفت: مهم ترین فعالیت های اجرایی تعریف شده در مرحله رفع آسیب ها شامل طراحی و اجرای تصفیه فاضلاب در محله فرحزاد و بازچرخانی پساب تصفیه شده به عنوان منبع اصلی تأمین نیاز آبی محیط زیستی روددره، ترمیم ترانشه ها و شیب های آسیب دیده، جمع آوری زباله های رهاشده در بستر رودخانه و دره فرحزاد، همچنین پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول اکوپارک فرحزاد در تابستان

افتتاح فاز اول اکوپارک فرحزاد در تابستان