مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-22سياسي

شوراهای شهر البرز آموزش بودجه نویسی می بینند


رییس شورای استان البرز با اشاره به آغاز دوره آموزشی بودجه نویسی و در آمد پایدار اعضای شورای اسلامی روستاهای استان البرز گفت: این دوره از امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا قره حسنلو، رییس شورای استان البرز و دبیر هیأت رییسه شورای عالی استان ها در جمع اصحاب رسانه، گفت: دوره آموزشی بودجه نویسی و درآمد پایدار اعضای شورای روستاهای استان البرز از امروز (شنبه) آغاز شد.

وی افزود: البرز به عنوان دومین استان پس از سمنان این طرح را در دستورکار خود قرار داده است که با همکاری وزارت کشور و شورای عالی استان ها و با مشارکت شورای استان البرز برگزار می شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در این دوره آموزشی که به مدت یک هفته برگزار می شود هر روز اعضای شورای روستاهای یک شهرستان استان آموزش داده می شوند و انواع روش های بودجه نویسی و درآمد پایدار و قوانین آن را زیر نظر اساتید این حوزه آموزش می بینند.

قره حسنلو ادامه داد: همچنین روز یکشنبه نشست هم اندیشی و آموزشی روسای کمیسیون های برنامه و بودجه شوراهای اسلامی شهر و معاونان مالی و اقتصادی و مدیران درآمد شهرداری های استان البرز نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای شهر البرز آموزش بودجه نویسی می بینند

شوراهای شهر البرز آموزش بودجه نویسی می بینند