مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:512023-01-22اقتصادي

بیش از 90 درصد روستاهای کردستان به شبکه گاز وصل شده اند


احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج گازرسانی به روستاها را دارای اهمیت ویژه ای دانست و اظهار کرد: تأمین زیرساخت ها به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، مصداق بارز برقراری عدالت اجتماعی است و عملکرد شرکت گاز استان کردستان را در گسترش زیرساخت های تامین انرژی برای ساکنان روستا را عالی و فراتر از حد انتظار توصیف کرد.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومان به ویژه روستاییان از اهداف اصلی و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان بوده و گازرسانی به نقاط صفر مرزی در شهرستان های بانه و مریوان نشانگر این تلاش و همت است.

فعله گری بیان داشت: افزایش رضایت مردم از عملکرد مطلوب شرکت گاز در تامین مستمر گاز طبیعی و توسعه آن بیانگر موضوع فوق است و با عزم راسخ و توانی که در این شرکت قابل مشاهده است، امیدواریم با استفاده حداکثری از ظرفیتهای قانونی و همدلی مسئولین شاهد بهره مندی تمامی روستاهای باقی مانده و واجد شرایط از این نعمت خدادادی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اذعان کرد: اهمیت گاز طبیعی به عنوان محور توسعه پایدار، به عنوان یک زیرساخت مهم در راستای توانمندسازی روستاها با تکیه بر پتاسیل محلی به خصوص در بخش کشاورزی و معدنی و ایجاد صنایع تبدیلی می تواند در رشد و توسعه روستاها مثمرثمر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد روستاهای کردستان به شبکه گاز وصل شده اند

بیش از 90 درصد روستاهای کردستان به شبکه گاز وصل شده اند