مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-22حوادث

ایست و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق چوب در ملایر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر گفت: ایست و بازرسی یگان حفاظت این اداره با هدف جلوگیری از حمل محموله های چوب آلات قاچاق و فاقد مجوز قانونی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در مسیرهای وروردی این شهرستان برگزار شد.

- جواد زنگنه در گفت وگو با ایسنا، افزود: پیرو دستورات اکید فرماندهی یگان حفاظت استان و براساس سیاست های ابلاغی سازمان متبوع ضمن اخذ مجوز قانونی از مقام قضایی و با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان، ایست و بازرسی یگان حفاظت انجام شد.

وی اظهار کرد: روند رو به رشد تقاضا برای استفاده از مصنوعات چوبی موجب گسترش کارخانجات و کارگاه های چوب بری شده و خوراک اصلی این کارخانجات اغلب چوب های جنگلی است که این روند باعث رواج قطع درختان و قاچاق چوب شده است.

زنگنه با بیان اینکه اداره منابع طبیعی، سنگر اول مبارزه با قاچاق چوب و جلوگیری از تخریب درختان جنگلی است، اضافه کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی نیازمند مشارکت همگانی است.

وی به بازدید از دپوهای چوب مستقر در سطح شهرستان توسط پاسگاه ویژه حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشاره کرد و گفت: این پاسگاه در راستای اجرای وظایف ذاتی و سازمانی خود اقدام به بازدید تعدادی از دپوهای چوب مستقر در سطح شهرستان ملایر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایست و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق چوب در ملایر

ایست و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق چوب در ملایر