مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:022023-01-22سياسي

قرار دادن سپاه در لیست تروریستی محکوم به شکست است


قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی همانند نقشه های دیگر دشمنان محکوم به شکست است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی همانند نقشه های دیگر دشمنان محکوم به شکست است.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است، گفت: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی و تحریم آن، فاقد وجاهت بین المللی است زیرا طبق قواعد مرسوم بین المللی، نهاد نظامی یک کشور هیچ گاه تحریم نمی شود.

امام جمعه خرم دره تاکید کرد: براساس ماده 39 منشور ملل متحد، تعیین و شناسایی گروه ها و سازمان های تروریستی با شورای امنیت است و اقدامات یک جانبه دولت های عضو براساس بند 7 ماده 2 منشور ملل متحد، مردود و فاقد وجاهت بین المللی و غیرالزام آور است.

وی با توضیح اینکه قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی از سر انفعال، استیصال و ناامیدی دشمنان از اقدامات آشوب گرانه در براندازی و سقوط نظام است، تصریح کرد: این نقشه نیز همانند نقشه ها و اقدامات دیگر محکوم به شکست است.

زاهدی پور با بیان اینکه تحریم سپاه، وحدت و همدلی را در جامعه تقویت کرده و اقدامات دشمنان را خنثی خواهد کرد، عنوان کرد: اروپا تاوانی سخت در قبال تروریستی خواندن سپاه و تحریم آن داده است و هیچ دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار دادن سپاه در لیست تروریستی محکوم به شکست است

قرار دادن سپاه در لیست تروریستی محکوم به شکست است