مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:462023-01-21اجتماعي

مرمت بخشی از سقف فروریخته بازار قیصریه آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، روز جمعه 30 دی ماه  مدیر امورفرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان به همراه جمعی از مسؤولان میراث فرهنگی از محور بازار تاریخی اصفهان و بازار قیصریه و به ویژه بازار چیت سازها که طی هفته های گذشته به دلیل بارش برف و باران بخشی از سقف آن دچار ریزش شده بود، بازدید کردند.

حمید محمدنژاد مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی بازار اصفهان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به عظمت این بازار تاریخی که یکی از بزرگ ترین مجموعه های فرهنگی و تاریخی ایران و حتی جهان به شمار می رود، لزوم مشارکت دولت و بخش خصوصی در حفاظت از این مجموعه بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

وی ادامه داد: عملیات مرمت بخش آسیب دیده از سقف این بازار تاریخی که بر اثر بارندگی های اخیر به وجود آمده، توسط مرمت گران آغاز شد و امیدواریم تا با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری و جلب مشارکت شوراهای این بازار عظیم بتوانیم حفاظت از این مجموعه تاریخی را تضمین کنیم.

شهرام امیری مدیر اموفرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه گفت: در طی یک دهه گذشته به ویژه دو سال اخیر رخدادهای مهمی در زمینه حفاظت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت بخشی از سقف فروریخته بازار قیصریه آغاز شد

مرمت بخشی از سقف فروریخته بازار قیصریه آغاز شد