مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-21سياسي

بیان دستاوردهای نظام شاخصه برنامه دهه فجر مدارس استان سمنان شود


استاندار سمنان بابیان اینکه برنامه های دهه فجر مدارس استان می بایست به آگاهی بخشی نسل جدید منتهی شود، گفت: بیان دستاوردهای نظام و انقلاب به دانش آموزان شاخصه برنامه های این دهه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمدرضا هاشمی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات الغدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برنامه های آموزش و پرورش طی دهه فجر سال جاری باید با محوریت دانش آموزان، اجرایی شود، ابراز داشت: با نسلی مواجه هستیم که انقلاب و امام راحل را درک نکرده و این وظیفه ما است که با بیان خاطرات آن دوران بتوانیم انقلاب را در اذهان دانش آموزان زنده نگه داریم.

وی ضمن بیان اینکه برنامه های دهه فجر مدارس استان سمنان باید بتواند نسل جدید را نسبت به موضوعات روز نیز آگاه کند، افزود: در برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی می بایست حتماً بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی نیز گنجانده شود تا بتواند به نسل جدید و نوجوانان آگاهی لازم را در این خصوص ارائه دهد.

استاندار سمنان به برگزاری اردوهای معرفتی راهیان نور برای دانش آموزان مدارس استان نیز تاکید کرد و ابراز داشت: این اردوها به عنوان یکی از راه های تقویت روحیه جهادی دانش آموزان باید جدی گرفته شود و اجرای آن ها در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان دستاوردهای نظام شاخصه برنامه دهه فجر مدارس استان سمنان شود

بیان دستاوردهای نظام شاخصه برنامه دهه فجر مدارس استان سمنان شود