مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-21ورزشي

بیش از 44 برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل اجرا می شود


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: بیش از 44 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اباصلت ابراهیمی ظهر شنبه در جلسه تشریح و هماهنگی ویژه برنامه های دهه مبارکه فجر شهرداری اردبیل اظهار کرد: بیش از 44 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه ها از دوازدهم بهمن شروع و تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: همزمان با زنگ انقلاب در سراسر کشور، نوای انقلاب از بلندگوهای شهر در میدان سرچشمه پخش خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل همچنین از پرواز بالن های انقلابی بر فراز شهر اردبیل همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: در طول دهه مبارکه فجر هرروز در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل جشن انقلاب برای مخاطبان فرهنگسراها نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی به نام ایران با همکاری کانون مساجد، اختتامیه جشنواره اگر من شهردار بودم و تجلیل از منتخبین طرح، حضور کاروان سفیران لبخند در خانه سالمندان از سری برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام دهه مبارک فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 44 برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل اجرا می شود

بیش از 44 برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل اجرا می شود