مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-21اقتصادي

اجرای پروژه پلی پروپیلن الوند با 110 میلیون یورو سرمایه گذاری


مدیر طرح شرکت پلی پروپیلن الوند از اجرای پروژه پلی پروپیلن الوند با 110 میلیون یورو سرمایه گذاری با هدف تأمین مواد اولیه موردنیاز شرکت های بافتینه و بافتسان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل کیانی اظهار کرد: طرح تولید انواع پلی پروپیلن گریدهای پزشکی و بهداشتی به عنوان کالای استراتژیک، سلامت محور و صادراتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و نو توسط شرکت پلی پروپیلن الوند در شهرستان شازند استان مرکزی با هدف تأمین مواد اولیه موردنیاز شرکت های بافتینه و بافتسان، سایر مصرف کنندگان و همچنین صادرات در حال اجراست که با این کار شاهد کاهش قیمت محصولات پزشکی و بهداشتی از جمله انواع پوشک، ماسک و البسه پزشکی در کل کشور خواهیم بود.

سرمایه گذاری 110 میلیون یورویی برای تحقق خودکفایی کشور وی افزود: این طرح به ظرفیت 180 هزار تن در سال با میزان سرمایه گذاری 110 میلیون یورویی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن و نو توسط شرکت پلی پروپیلن الوند در استان مرکزی به اجرا در آمده است.

کیانی ادامه داد: تمام مجوزهای قانونی مورد نیاز اجرای طرح، در طول مدت استقرار 4 دولت دهم تا سیزدهم از دستگاه های ذی ربط به منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات پالایشگاه برای کاربردهای استراتژیک پزشکی و بهداشتی؛ مانند پارچه های نبافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه پلی پروپیلن الوند با 110 میلیون یورو سرمایه گذاری

اجرای پروژه پلی پروپیلن الوند با 110 میلیون یورو سرمایه گذاری