مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-21اقتصادي

شورای بانوان کارآفرین ایران و پاکستان تشکیل شود


رییس اتاق بازرگانی زنان پیشاور پاکستان گفت: به منظور توانمندسازی بانوان و توسعه تعاملات بین ایران و پاکستان، شورای بانوان کارآفرین تشکیل شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عذرا جمشید، ظهر شنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان اظهار کرد: من در پروژه های مربوط به سردخانه ، ذخیره مواد غذایی و کارهای کشاورزی فعالیت دارم و واردکننده و صادرکننده میوه تازه و میوه خشک هستم و زمانی نارنگی پاکستانی به ایران صادر می کردم.

وی با اشاره به فعالیت های بشردوستانه خود در سازمان هایی مثل جمعیت هلال احمر، بیان کرد: من از شمالغرب پاکستان آمدم و در این منطقه هم بانوان به آقایان احترام می گذارند و هم آقایان به خانم ها ارزش قائل هستند و به همه حضار سلام صلح می گویم چون منطقه به صلح نیاز دارد.

رییس اتاق بازرگانی زنان پیشاور پاکستان یادآور شد: اتاق بازرگانی بانوان در سال 2010 تأسیس شد و در این 13 سال کارهای متعددی در آن انجام شده و یک هزار خانم در آن کد اقتصادی ثبت شده دارند و در بخش های مختلف اقتصادی و تجاری فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه در اتاق، اعتماد به نفس بانوان را بالا بردیم، ابراز کرد: اتاق بازرگانی زنان خیبر پختونخواه یکی از بهترین اتاق های پاکستان است و جهانی سازی و ارتباطات فاصله ها را کاهش داده و زمینه توسعه و پیشرفت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای بانوان کارآفرین ایران و پاکستان تشکیل شود

شورای بانوان کارآفرین ایران و پاکستان تشکیل شود