مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-21سياسي

برنامه های دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل برگزار شود


شهرکرد_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی نگری و جزیره ایی عمل کردن کاری از پیش نمی برد،سعی شود برنامه های دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حسین میرزایی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی روابط عمومی ها به جهت برنامه ریزی اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، با محکومیت جسارت بیگانگان به مجموعه سپاه پاسداران، اظهار کرد: اینکه می بینیم دشمنان این مرز و بوم فرسنگ ها از مرزهای کشور دور هستند به دلیل عظمت سپاه است.

وی افزود: چه چیزی با ارزش تر و با اهمیت تر از نایب امام زمان (عج) برای ملت ایران است، اما در چند ماه گذشته دیدیم چگونه به شهدا، ارزش ها و مقام ولایت جسارت شد، همان هایی که به اسم انقلابی گر و مطالبه گر برای هر چیزی دست به قلم می بردند و در تریبون های خود چه ها که نمی کردند هیچ گونه واکنشی نسبت به جسارت ها نکردند، این یعنی هر جا منافع من و باند من به خطر بیوفتد انقلابی و مطالبه گر هستم و باید واکنش نشان دهم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این برهه هم شاهد جسارت به سپاه هستیم و همه وظیفه داریم از این نهاد مقدس دفاع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل برگزار شود

برنامه های دهه فجر امسال متفاوت از سال های قبل برگزار شود