مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-21حوادث

نجات 9 کوهنورد در ارتفاعات مدوار شهربابک


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش 12 ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان 9 کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از کرمان، محمدامیرخانی با اشاره به مفقودی و گیر افتادن 9 نفر از کوهنوردان در ارتفاعات کوه مدوار در شهربابک بیان کرد: در تماس تلفنی حادثه دیدگان با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر در ساعت 21 شب گذشته 30 دی ماه 1401 بلافاصله 2 تیم امدادونجات از شهربابک به محل حادثه اعزام شد.

 وی با اشاره به آغاز عملیات جستجو و نجات در روستاها و مناطق کوهستانی مدوار افزود: تیم های امدادونجات کوهستان انار و کرمان نیز در ادامه این عملیات حضور یافتند.

 معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: کوهنوردان به دلیل سرمای شدید و تاریکی هوا در محلی از کوه پناه آورده بودند که پس از تلاش و جستجوی مداوم و شبانه روزی نیروهای هلال احمر در ساعت 7 صبح امروز شنبه اول بهمن جاری، حادثه دیدگان در ارتفاعات کوه را پیدا کردند.

 وی با اشاره به اینکه یکی از کوهنوردان دچار سرمازدگی و افت فشارخون شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی تیم های امدادونجات هلال احمر کوهنوردان در ساعت 9 صبح به دامنه کوه انتقال و حال عمومی همه آنها خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 9 کوهنورد در ارتفاعات مدوار شهربابک

نجات 9 کوهنورد در ارتفاعات مدوار شهربابک