مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-21سياسي

مشارکت 166 میلیاردی مردم قزوین در کمک به نیازمندان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری قزوینی ها بیش از 166 میلیارد و 944 میلیون تومان در کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت مردمی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همت امانی اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای فعالیت های خود توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری است تا این فرایند به ارتقای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان منجر شود.

وی ادامه داد: در این رویکرد استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی برای کمک به ارتقای معیشت محرومان و رفع مشکلات آنها مدنظر است که در قالب طرح های مختلف اجرایی می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی 9 ماهه سال جاری قزوینی ها بیش از 166 میلیارد و 944 میلیون تومان در کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت مردمی کرده اند.

وی تصریح کرد: از این میزان بیش از 71 میلیارد و 782 میلیون تومان در 178 مرکز نیکوکاری توسط اعضای این مراکز که اقشار مختلف مردم هستند، جمع آوری و برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

امانی عنوان کرد: همچنین بیش از 10 میلیارد و 385 میلیون تومان از مجموع کمک های مردمی جمع آوری شده صدقه بوده که در 116 هزار و 574 صندوق صدقات واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 166 میلیاردی مردم قزوین در کمک به نیازمندان

مشارکت 166 میلیاردی مردم قزوین در کمک به نیازمندان