مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-21سياسي

انتقاد از هزینه مس سونگون برای استان های دیگر / ورزقان از امکانات اولیه رنج می برد


امام جمعه شهرستان ورزقان از نحوه هزینه کرد معدن مس سونگون در سایر شهرها نیز انتقاد کرد و گفت: چرا وقتی شرکت مس می خواهد در شهرستان ورزقان هزینه کند اسم بیت المال به زبان می آورند اما در سایر شهرستان ها و استان ها بی حساب و کتاب هزینه می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان ورزقان به دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی اشاره کرد، اظهار داشت: از سال 57 استکبار جهانی به رهبری صهیونیست ها و آمریکایی ها همه جوره علیه جمهوری اسلامی هجمه وارد کردند و امروز نیز با جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی روی آورده اند.

امام جمعه ورزقان به برنامه های مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی پرداخت و گفت: در فاز اول دشمنان در نظر داشتند با استفاده از مذاکرات، امتیازهای مدنظرشان را بگیرند که خوشبختانه با مقاومت دستگاه دیپلماسی کشور شکست خوردند.

  وی ادامه داد: در فاز دوم نیز می خواستند با ایجاد آشوب داخلی و اجاره شبکه های مجازی و اراذل و اوباش امتیاز بگیرند که در این مورد نیز با با هوشیاری ملت با بصیرت ایران شکست خوردند.

در فاز سوم دشمنان رو به  تهدید و حمله نظامی بردند که اخیرا  رزمایش مشترک صهیونیست ها و آذربایجان صورت گرفت که بلافاصله با اقتدار و صلابت ارتش و سپاه روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از هزینه مس سونگون برای استان های دیگر / ورزقان از امکانات اولیه رنج می برد

انتقاد از هزینه مس سونگون برای استان های دیگر / ورزقان از امکانات اولیه رنج می برد