مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:212023-01-21اقتصادي

تولید روزانه 28 میلیون مترمکعب گاز در شرکت نفت و گاز گچساران/ افزایش تولید گاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اعلام این خبر و تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت گچساران اظهار کرد: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در روزهای گذشته به صورت شبانه روزی پای کار بودند تا بتوانند با اقداماتی تولید گاز را افزایش دهند.

  وی بیان کرد: در روزهای اخیر با ابتکاراتی که انجام شد، 6/5 میلیون مترمکعب در روز در تولید گاز اضافه شد و در حال حاضر میزان افزایش تولید این شرکت به 27 میلیون و هشتصد هزار مترمکعب در روز رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران تصریح کرد: با اشاره به اینکه بخشی از گاز مورد نیاز کشور از میادین گازی شرکت نفت و گاز این شهرستان استخراج می شود.

کاهکش عنوان کرد: این گاز پس از فراوری در مجتمع گاز و گاز مایع 900 به پالایشگاه بید بلند خلیج فارس ارسال و نهایتٱبه شبکه گاز کشور تزریق می شود.

 وی گفت: میدان گازی پازنان یکی از بزرگترین میادین گاز گنبدی خاورمیانه و منبع تامین گاز کشور است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران خاطرنشان کرد در این میدان 15 حلقه چاه وجود دارد که گاز این میدان پس از استخراج به کارخانه گاز و گاز مایع برای فرآوری ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 28 میلیون مترمکعب گاز در شرکت نفت و گاز گچساران/ افزایش تولید گاز

تولید روزانه 28 میلیون مترمکعب گاز در شرکت نفت و گاز گچساران/ افزایش تولید گاز