مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-21اقتصادي

اجرای پروژه پلاک کوبی املاک در قیدار


املاک واقع در محدوده شهری قیدار تا پایان سال جاری به صورت کامل دارای پلاک می شوند.

- سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز پروژه پلاک کوبی املاک شهر قیدار، اظهار کرد: قیدار نخستین شهر استان زنجان است که طرح پلاک کوبی همه املاک را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری با اداره پست در شناسایی املاک و همسان سازی پلاک ها، افزود: این طرح با همکاری اداره کل پست استان در حال انجام هست و هزینه های بازنگری پلاک کوبی، شناسایی املاک فاقد پلاک و پلاک کوبی توسط شهرداری پرداخت می شود.

شهردار قیدار اعتبار این پروژه را نزدیک به 7 میلیارد ریال عنوان کرد و متذکر شد: اقدامات مربوط به نصب کد پستی به همراه شماره پلاک همه املاک واقع در محدوده شهری به طور کامل انجام می شود و برابر قرارداد این پروژه بلید تا پایان سال تکمیل شود.

این مسئول در خصوص تعداد املاک واقع در محدوده شهری قیدار، تصریح کرد: در مجموع 30 هزار رکورد ثبت شده است که پیش بینی می شود حدود 5 هزار مورد آن دارای پلاک بوده و سایر املاک فاقد پلاک در قالب طرح پلاک کوبی، دارای پلاک می شوند.

موسوی با اشاره به ضرورت پلاک دار شدن املاک، تاکید کرد: از مهم ترین مزایای این پروژه می توان به تسهیل در آدرس دهی، شناسایی سریع املاک، حذف خطای انسانی، سهولت در رساندن بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه پلاک کوبی املاک در قیدار

اجرای پروژه پلاک کوبی املاک در قیدار