مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-21سياسي

«آموزش» یکی از راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه است


مدیر کانون دانشجویی کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی می گوید: یکی از مصادیق ارتباط کارآمد صنعت و دانشگاه، تعریف دوره های آموزشی مشترک با هدف ارائه آموزش های علمی و فنی به متقاضیان ورود به بازار کار است.

- آموزش یکی از راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه است مدیر کانون دانشجویی کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی می گوید: یکی از مصادیق ارتباط کارآمد صنعت و دانشگاه، تعریف دوره های آموزشی مشترک با هدف ارائه آموزش های علمی و فنی به متقاضیان ورود به بازار کار است.

علیرضا کیانفر در گفت وگو با باشگاه دانشجویان ایسنا، ضمن اشاره به ارتباط کارآمد صنعت و دانشگاه گفت: دانشجویانی که در دانشگاه تحصیل می کنند در نهایت باید وارد بازار کار شوند، این بازار کار یا در عرصه ی کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار یا کارمندشدن در یک کسب و کار از پیش تاسیس شده است.

او ادامه داد: آینده شغلی از مهمترین دغدغه های دانشجویان هر رشته است، فرقی ندارد که آن رشته در زمینه علوم پایه، علوم پزشکی یا علوم انسانی بوده یا رشته های فنی مهندسی باشد.

از مشکلات موجود در سطح دانشگاه ها، عدم بازنگری کامل و جدی طرح درس رشته های مختلف براساس علم مورد نیاز در بازار کار و همچنین عدم آموزش مهارت های تخصصی به روز جهت ورود به بازار کار و از همه مهمتر آموزش مهارت های فردی و نرم مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آموزش» یکی از راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه است

«آموزش» یکی از راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه است