مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-21سياسي

تولیدات علمی مؤسسه امام(ره) به دانشگاه های برجسته کشور منتقل شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: امروز باید فکر اصیل اسلامی منتقل شود، تولیدات علمی که در مؤسسه امام(ره) وجود دارد باید به دانشگاه های برجسته کشور به ویژه به دانشگاه بوعلی سینا منتقل شود.

- تولیدات علمی مؤسسه امام(ره) به دانشگاه های برجسته کشور منتقل شود ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: امروز باید فکر اصیل اسلامی منتقل شود، تولیدات علمی که در مؤسسه امام(ره) وجود دارد باید به دانشگاه های برجسته کشور به ویژه به دانشگاه بوعلی سینا منتقل شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شنبه یکم بهمن ماه در همایش بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان که هم اکنون در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه سخن گفتن از علامه مصباح یزدی بسیار سخت است ، افزود: علمای بزرگی داریم که از نظر اخلاقی و علمی ستودنی هستند و می توانند الگوی جوانان قرار گیرند و یکی از این بزرگان علامه مصباح یزدی است.

وی با اشاره به اینکه وی ویژگی های برجسته بسیاری داشت، مطرح کرد: تواضع در وجود علامه مصباح بسیار برجسته بود، تواضع وی از جنس خروج از بیت بود و تواضعش محاسبه گرانه نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات علمی مؤسسه امام(ره) به دانشگاه های برجسته کشور منتقل شود

تولیدات علمی مؤسسه امام(ره) به دانشگاه های برجسته کشور منتقل شود