مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:462023-01-21حوادث

سارق میلیاردی اصفهان دستگیر شد


 حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت متصدی یک کارگاه طلاسازی مبنی بر سرقت 5 کیلو طلای ساخته شده به همراه 5 عدد شمش طلا و یک دستگاه دی وی آر، کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان و کارشناسان بررسی صحنه جرم بلافاصله در محل حضور یافته و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در مشاهدات اولیه مشخص شد قفل های ورودی به کارگاه و همچنین درب گاوصندوق با کلید باز شدند و با توجه به سرقت دی وی آر طوری وانمود شده بود که کارآگاهان تصور کنند سرقتی صورت نگرفته و دزدی کار خود متصدی کارگاه است.

ترکیان بیان کرد: کارآگاهان بدون توجه به صحنه سازی های صورت گرفته با دقت و ظرافت تمام به تحقیقات خود ادامه دادند تا اینکه صحبت های ضد و نقیض یکی از کارگران این کارگاه باعث شد تا آنان به او مظنون شوند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: سرانجام با اقدامات پیچیده و هوشمندانه صورت گرفته، ارتکاب سرقت از کارگاه طلاسازی توسط کارگر مذکور برای کارآگاهان محرز شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافت.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهم را 80 میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در بازرسی از منزل متهم 2کیلو و 622 گرم از طلاجات که در لوله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق میلیاردی اصفهان دستگیر شد

سارق میلیاردی اصفهان دستگیر شد