مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-21ورزشي

ماجرای لو رفتن فایل صوتی مصاحبه سفارشی تاج چیست؟


مهدی تاج در سفر خود به مشهد با حواشی مختلف به علت اختلاف میان رییس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان این استان رو به رو شد و در نهایت با انتشار فایل صوتی یک مصاحبه که به نظر می رسد او سوالاتش را به خبرنگار دیکته کرده، - جی پلاس، دیروز یک فایل صوتی از جلسه نشست خبری مهدی تاج منتشر شد.

البته نام آن نشست را نمی توان نشست خبری گذاشت چرا که تنها یک رسانه در آن نشست خبری حضور داشت که سوالات دیکته شده را می پرسید.

ایسنا نوشت: مهدی تاج و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در سفر پرحاشیه خود به مشهد و حضور در جلسه مجمع عمومی سالانه این استان، با ماجرای جدیدی رو به رو شدند.

به نظر می رسد که رییس فدراسیون فوتبال به جای پاسخگویی به سوالات اهالی رسانه، در پشت درهای بسته در حال دیکته کردن سوالات سفارشی خود به یک خبرنگار است تا او عینا سوالات مدنظر تاج و اصولی را بپرسد.

سفر پرحاشیه به مشهد آغاز حواشی از آنجا بود که علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی که همزمان نایب رییس اول هیات فوتبال این استان است، به علت اختلاف با اصولی و نارضایتی از عملکرد وی در مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی که با حضور تاج برگزار می شد، حاضر نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای لو رفتن فایل صوتی مصاحبه سفارشی تاج چیست؟

ماجرای لو رفتن فایل صوتی مصاحبه سفارشی تاج چیست؟