مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-21اقتصادي

اجرای طرح تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور


معاون امور جنگل های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از اجرای طرح تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نقی شعبانیان، معاون امور جنگل های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صبح امروز در بازدید از نهالستان شهید عموزاده سمنان اظهار کرد: استان سمنان در طرح کاداستر و سنددار شدن اراضی ملی، تولید نهال، کنترل ریزگرد و جلوگیری از توسعه بیابان فعالیت های خوبی داشته و همچنین ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور و ظرفیت نهالستان های استان سمنان در اجرای این طرح افزود: تولید و کاشت سالانه 2.

5 میلیون اصله نهال در استان سمنان هدف گذاری شده است که امسال 900 هزار اصله نهال در این نهالستان ها در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سال جاری توزیع می شود.

معاون امور جنگل های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص ارزش منابع طبیعی، گفت: امروز دنیا با چالش های زیست محیطی زیادی ازجمله بلایای طبیعی تا آلودگی خاک، آب، فرسایش، ریزگرد، سیل، طوفان و تغییر اقلیم و عوامل ناشی از آن روبه رو است و در کشور ما نیز همین بحران ها وجود دارد.

شعبانیان با بیان اینکه تمام این بحران ها ناشی از کم توجهی و بی توجهی به منابع طبیعی در سراسر دنیا است و کشور ما هم از این قاعده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور

اجرای طرح تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور