مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 19:102023-01-20اجتماعي

عملیاتی شدن پروژه های حمل و نقل پاک در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار پایتخت


مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در قالب بیست ویکمین شنبه امیدوافتخار، تعداد یکصد دستگاه از 500 دستگاه موتورسیکلت برقی به اداره پست تحویل می شود.

- سیدمحمد مهدی میرزایی قمی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در خصوص افتتاحیه های بیست ویکمین شنبه امید و افتخار، عنوان کرد: اولویت شهرداری تهران برای توسعه سیستم حمل و نقل برقی، اول موتورسیکلت، دوم اتوبوس و درنهایت برقی کردن تاکسی ها است.

 میرزایی قمی با اشاره به تحویل موتورسیکلت ها به اداره پست، اظهار داشت: از حدود 1200 دستگاه موتورسیکلت مربوط به پست که در شهر تهران در حال خدمت رسانی هستند، در فاز اول حداقل 500 دستگاه به شرکت پست ایران تحویل خواهد شد که برای اولین بار در ایران با رفع موانعی اعم از عدم وجود جایگاه های مناسب و دیگر موانع موجود به صورت سوآپ باتری در حال انجام شدن است.

وی در خصوص جزییات ارائه طرح سوآپ باتری (جایگزینی باتری)، ادامه داد: در این طرح صاحب موتورسیکلت مالک بدنه آن و ارائه خدمات باطری بر عهده بخش خصوصی در قالب خدمات شبکه باتری می باشد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به دومین طرح افتتاح در اولین روز بهمن ماه، بیان کرد: با همکاری شهرداری تهران قرار است از 50 دستگاه اتوبوس برقی رونمایی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن پروژه های حمل و نقل پاک در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار پایتخت

عملیاتی شدن پروژه های حمل و نقل پاک در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار پایتخت