مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:102023-01-20سياسي

اقدامات علیه سپاه بدلیل عجز آنان در برابر این نیروی مردمی است


اقدامات تحریمی بر علیه سپاه و یا تروریستی خواندن این نیرو ناشی از عجز دشمنان در برابر این نیروی مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه موقت میناب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امروز دشمنان معنویت و اخلاقیت را موردهجوم قرارداده است تا اصلی ترین سرمایه ملت ایران را از او بگیرد.

وی با بیان این که دشمنان برنامه های شیطانی دارند و باید در برابر توطئه های دشمنان بایستیم، افزود: برای نجات خود وفرزندانمان تلاش کنیم تا برنامه های آلوده دشمنان بر روی جوانان و نوجوانان ما تأثیر سوء نگذارد.

امام جمعه موقت میناب خاطرنشان کرد: ماه رجب ماه خودسازی و تهذیب نفس و تضرع و استغفار و کمک به دیگران است و ثواب دراین ماه مضاعف می شود.

حجت الاسلام درخشان اضافه کرد: در یادگیری و بهره گیری از علم به جوانان کشور اهمیت دهید و جوانان در پیشانی آگاهی و خردمندی قرار دهید چرا که سرمایه گذاری دشمن بر روی این نسل برای در دست گرفتن آینده کشور است.

درخشان اضافه کرد: رسانه های غربی اعلام کردند واشنگتن و اسراییل غاصب در اغتشاشات اخیر به اهداف خود نرسیده وشکست خوردند و حالا اروپایی ها برای جبران این عجز و ناتوانی خود در برابر ملت ایران، مردمی ترین نیروی کشور را مورد تحریم و تهدید قرار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات علیه سپاه بدلیل عجز آنان در برابر این نیروی مردمی است

اقدامات علیه سپاه بدلیل عجز آنان در برابر این نیروی مردمی است