مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 15:452023-01-20اقتصادي

تحویل 90 موتور برقی به پست؛ فردا/ توسعه تجهیزات موتورسیکلت و اسکوتر برقی اشتراکی


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مجموعه اقدامات محیط زیستی که صبح فردا با محوریت این سازمان و با همکاری شرکت کنترل کیفیت هوا، - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد تحویل 90 موتور برقی به پست؛ فردا/ توسعه تجهیزات موتورسیکلت و اسکوتر برقی اشتراکی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مجموعه اقدامات محیط زیستی که صبح فردا با محوریت این سازمان و با همکاری شرکت کنترل کیفیت هوا، هماهنگی شرکت ملی پست و همراهی بانک مهر در ارائه تسهیلات درازمدت با سود کم انجام می شود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی شفیعی دراین باره گفت: با توجه به تعدد موتورسیکلت های پست و تردد آنها در سطح شهر، تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت برقی در ماه گذشته برای تست و ارزیابی تحویل موزّعان پست شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: فردا نیز 90 دستگاه موتور برقی دیگر تحویل پست می شود و تا پایان سال نیز، 300 دستگاه موتورسیکلت دیگر پست پس از انجام هماهنگی های لازم با موتورسیکلت های برقی تعویض خواهند شد.

طول 40 درصد سفرهای درون شهری تهران کمتر از 5 کیلومتر است شفیعی با اعلام اینکه روزانه حدود 20 میلیون سفر در کلان شهر تهران انجام می شود، گفت: از این میزان سفر، حدود 40 درصد (8 میلیون سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 90 موتور برقی به پست؛ فردا/ توسعه تجهیزات موتورسیکلت و اسکوتر برقی اشتراکی

تحویل 90 موتور برقی به پست؛ فردا/ توسعه تجهیزات موتورسیکلت و اسکوتر برقی اشتراکی