مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 22:102023-01-19سياسي

عدالت محوری و هویت محوری ویژگی های مهم تحول در رسانه


معاون امور استان های صدا و سیما گفت: دو ویژگی را در عصر تحول برای رسانه قائل هستیم که هر دو برای اصفهان صادق است و این موارد شامل عدالت محوری و هویت محوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسن عابدینی معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه رییس صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار داشت: در این روزها جنگ ابزار به جنگ افکار تبدیل شده و مهم ترین وسیله یا کانون تمرکز در این حوزه رسانه است.

وی افزود: 63 روزی که تمام نظام سلطه با تمام توان خودشان پیچیده ترین، گسترده ترین و حرفه ای ترین عملیات روانی تاریخ را بر ضد جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند شاهد بودیم که چگونه از ابزار رسانه استفاده کردند.

عابدینی با بیان اینکه آنچه که باعث شده دشمن نتواند طرحی ببندد ویژگی های شاخصی است که در نهاد جمهوری اسلامی قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی از پنج راهبرد اصلی آمریکایی ها از جمله تجزیه منطقه و شکل گیری جنگ مذهبی در منطقه غرب آسیا جلوگیری کرد.

  معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: دشمنان مدعی بودند که جنگ شیعه و سنی حداقل در منطقه ما سی سال ادامه خواهد شد اما نشد، آمدند تا کمربند امنیتی برای رژیم صیهونیستی ایجاد کنند اما امروز رژیم صهیونیستی ناامن ترین منطقه غرب آسیا است، از جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محوری و هویت محوری ویژگی های مهم تحول در رسانه

عدالت محوری و هویت محوری ویژگی های مهم تحول در رسانه