مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 17:102023-01-19فرهنگي

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر چهل ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر


پیام مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر چهل ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در آستانه آغاز چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی و کوروش زارعی دبیر این رویداد هنری منتشر شد.

متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی بدین شرح است: باسمه تعالی حُسنت به اتّفاق ملاحت، جهان گرفت آری به اتفاق، جهان می توان گرفت گستره متعالی و رو به آفتاب هنر تئاتر از آن روی که نزدیک ترین گونه زیباشناسانه و اندیشه مدارانه  به زندگی انسانی شمرده می شود؛ آیینه وار می تواند زیست فکری و رفتار اجتماعی آدمیان را نشان دهد.

هنری که دغدغه های درونی و کُنش های بیرونی انسان امروز، به ویژه شهروندان مواجه با امواج ویرانی و توده های مهاجم پریشانی را  به دقت و ظرافت رصد می کند و با بازتولید و نقش آفرینی در ارائه ای هنرمندانه آن را صادقانه و گسترده به مخاطب ارائه داده و او را به تماشا و تأمّل و بازگشت به ظرفیت ها و توانمندی های معنوی خویش دعوت می کند.

و از این منظر، اینک چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نزدیک ترین رخداد هنری است که خود را  پیش روی هنرمندان متعهد و نواندیش گسترده است تا رویکردهای تبیینی   هنر انقلاب و ارزش های برخاسته از متن فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر چهل ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر چهل ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر