مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:502023-01-19اجتماعي

با پیک بازنشستگی معلمان مواجه هستیم


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه سال آینده با پیک بازنشستگی معلمان مواجه هستیم، گفت: سال 94 بیش از 29 هزار فرهنگی داشتیم که اکنون به 26 هزار نفر رسیده، - اما دانش آموزان ما زیاد شده اند.

محمد فائزی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان، با اشاره به وجود 34 منطقه و ناحیه در استان، اظهار کرد: استان گیلان در بخش خیرین ورود خوبی دارد و شاهد اقدامات برجسته هستیم.

وی طرح شهید سلیمانی را یکی از اقدامات مثبت وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه فضاهای ورزشی در مدارس دانست و بیان کرد: در هر منطقه یک فضای ورزشی چمن مصنوعی و یک زمین فوتبال ساحلی خواهیم داشت.

این طرح در غالب مناطق استان اجرایی شده و مابقی تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تجهیز هنرستان های استان و تامین جیره غذایی مدارس شبانه روزی، تاکید کرد: در راستای طرح 20 در 20، حدود 51 محله را انتخاب و مدارس آن را برای سال تحصیلی جدید نوسازی کردیم.

فائزی، هزینه ساخت مدرسه در گیلان را بیشتر از سایر استان ها دانست و بیان کرد: شاهد فرسودگی و استهلاک زودتر تاسیسات مدارس نیز هستیم.

وی فضاهای مدارس استان را ظرفیت خوبی برای درختکاری دانست و عنوان کرد: با هزینه ناچیز می توانیم سرمایه ارزشمندی را برای مدارس ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پیک بازنشستگی معلمان مواجه هستیم

با پیک بازنشستگی معلمان مواجه هستیم