مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:552023-01-19اقتصادي

زیباسازی ورودی شهر با هدف اشتغال زایی و معرفی صنایع دستی


مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد گفت: زیبا سازی ورودی شهر از سمت بروجرد را در قالب یک طرح جدید و جالب در دست اقدام داریم، - احمد بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اجرای زیباسازی ورودی شهر خرم آباد از سمت بروجرد، عنوان کرد: در راستای زیبا سازی و جذب گردشگر در ورودی شهر دو طرح را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: یکی از طرح ها ایجاد فضای سبز در کنار رمپ پل کمالوند بود که تکمیل شد.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد گفت: اما طرح دیگر که طرحی جدید و زیبا است، احداث پارکی در مکان توتستان نرسیده به پارک کاسیت است.

بیرانوند بیان کرد: در این مکان که قبلاً محل تخلیه نخاله های ساختمانی بود علاوه بر ایجاد فضای سبز برای استراحت گردشگران ، اشتغال زایی را هم مدنظر قرار داده ایم.

وی افزود: قرار است در این پارک یک بازارچه موقت برای عرضه صنایع دستی هم ایجاد شود که علاوه بر معرفی صنایع دستی بومی استان اشتغال زایی را هم به دنبال دارد.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد اعتبار لازم برای اجرای این طرح را 2 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بخشی از اعتبار مورد نیاز را خود سازمان و بخشی را هم شهرداری تامین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی ورودی شهر با هدف اشتغال زایی و معرفی صنایع دستی

زیباسازی ورودی شهر با هدف اشتغال زایی و معرفی صنایع دستی