مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:402023-01-19بين الملل

پیونگ یانگ در پی عادی سازی تولید و اقتصاد پس از آشفتگی کرونا


پارلمان کره شمالی برنامه هایی را برای عادی سازی تولید صنعتی و دستیابی به اهداف اقتصادی در سال جاری، علیرغم بدترین تحولات تاریخ در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا در سال 2022، - پیونگ یانگ در پی عادی سازی تولید و اقتصاد پس از "آشفتگی" کرونا پارلمان کره شمالی برنامه هایی را برای عادی سازی تولید صنعتی و دستیابی به اهداف اقتصادی در سال جاری، علیرغم "بدترین تحولات تاریخ" در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا در سال 2022، تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، خبرگزاری رسمی KCNA، خبرگزاری کره شمالی، اعلام کرد: پارلمان این کشور جلسه دو روزه ای را از روز سه شنبه برای بحث در مورد بودجه دولت، سیاست های اقتصادی و تغییرات پرسنلی برگزار کرد.

بانک مرکزی کره جنوبی اعلام کرده است که اقتصاد کره شمالی در سال 2021 برای دومین سال متوالی پس از متحمل شدن بزرگترین انقباض خود در بیش از دو دهه در سال قبل، تحت تأثیر قرنطینه های کرونایی و تحریم های بین المللی به خاطر برنامه های تسلیحاتی این کشور، کوچک شد.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این نشست حضور نداشت، اما کیم توک هون، رییس کابینه، کار سال گذشته را بررسی کرد و وظایف امسال را برای صنایع کلیدی تعیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیونگ یانگ در پی عادی سازی تولید و اقتصاد پس از آشفتگی کرونا

پیونگ یانگ در پی عادی سازی تولید و اقتصاد پس از آشفتگی کرونا