مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:002023-01-19اقتصادي

3 درصد سهام پالایش نفت تهران یک جا واگذار می شود


3 درصد از سهام پالایش نفت تهران که دراختیار صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم قرار دارد، به صورت یکجا در بورس واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم به عنوان دارنده 3 درصد از کل سهام شرکت پالایش نفت تهران در نظر دارد، تعداد 8 میلیارد و 250 میلیون سهام خود را به صورت یکجا و نقد از طریق بورس اوراق بهادار تهران واگذار کند.

براساس اطلاعیه عرضه سهام عمده غیرمدیریتی که از طریق بورس منتشر شده، شرکت پالایش نفت تهران دارای در مجموع تعداد 275 میلیارد سهم است که صندوق پالایشی یکم در نظر دارد تعداد 8 میلیارد و 250 میلیون سهم معادل 3 درصد از سهام در اختیار خود را به قیمت پایه هر سهم 4 هزار و 896 ریال به شکل یکجا و نقد در تاریخ 9 بهمن ماه در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه کند.

ارزش روز پالایشگاه تهران با احتساب ارزش پایه هر سهم 4896 ریال به یک میلیون و 136 هزار و 400 میلیارد ریال ( معادل 134 هزار میلیارد تومان) می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم به عنوان دومین صندوق سرمایه گذاری دولتی در بورس در مردادماه سال 99 راه اندازی شد که طی آن، باقیمانده سهام دولت در 4 شرکت پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، پالایشگاه اصفهان و پالایشگاه تبریز به قیمت هر واحد سرمایه گذاری 10 هزار تومان به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 درصد سهام پالایش نفت تهران یک جا واگذار می شود

3 درصد سهام پالایش نفت تهران یک جا واگذار می شود