مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:462023-01-19سياسي

نایب رییس مجلس: فضا را برای مدیران به میدان مین تبدیل نکنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران استان کرمانشاه، اظهار کرد: فرد مدیر در محیط کار باید یک دید و یک نگاه داشته باشد و آن نگاه تنها کشور و جمهوری اسلامی و نه جناح بازی و گروه بندی باشد.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم سیاسی باشیم باید سیاسی کشوری باشیم نه سیاسی گروه بازی، فرد سیاسی باید به همه موضوعات دنیا اشرافیت داشته باشد و با فهم و شعور به جلو حرکت کند.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداختن به سیاست به دوران فراغت افراد مربوط است گفت: نباید اجازه دهیم سیاست بازی وارد حوزه های کاری مدیران ما شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسی که به عنوان مدیر منصوب و وارد یک مجموعه می شود باید بداند پدر آن مجموعه است از این رو باید با احساس مسؤولیت کامل و مدبرانه به فعالیت پرداخته و مدیریت کند.

مدیران را به جای تخریب، حمایت کنیم مصری، با تاکید بر حمایت همه جانبه از مدیران لایق و شایسته، گفت: موفقیت یک مدیر به هیچ عنوان فردی نیست زیرا مدیریت توفیق اش تابع جمع بودن ، همدلی، یکپارچگی و تعامل است که البته آسیب هایی نیز دارد و آن جناح بازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: فضا را برای مدیران به میدان مین تبدیل نکنیم

نایب رییس مجلس: فضا را برای مدیران به میدان مین تبدیل نکنیم