مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:102023-01-19سياسي

مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در قم تشکیل شد


اولین جلسه شورای عالی مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی استان قم با حضور مسئولان نهادهای اجرایی و مردمی برگزار شد.

- در ابتدای این جلسه که با حضور مسئولان نهادها و تشکل های اجرایی و مردمی تشکیل شد، غلامرضا فلاح نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان و رییس کانون شاعران آیینی استان در خصوص شکل گیری بنیاد دعبل خزاعی از سال 1384 با تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش برای بیمه مداحان و ارتقای سطح فرهنگ مذهبی جامعه هدف توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: در مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی راهکارهای پیشنهادی اعضاء در خصوص نحوه خدمات رسانی به جامعه ستایشگران و هیأت های مذهبی مورد بررسی قرار می گیرد و به بنیاد دعبل خزاعی کشور ارائه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این جلسه بر لزوم پرهیز از کلی گویی و ارائه طرح های کلان و ضرورت توجه به راهکارهای اجرایی متناسب با این مجمع تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده ابراز امیدواری کرد: در این مجمع مواردی همچون استفاده از همه ظرفیت ها به منظور تامین هزینه ها، چگونگی جذب نذورات و منابع دین پایه، مردم پایه، اقتصادپایه، حاکمیت پایه و خدمات پایه مورد توجه قرار گیرد.

لزوم تهیه برنامه مدون و عملیاتی، نگاه به ظرفیت های جدید خیرین، استفاده از ظرفیت اصناف و اوقاف، تلاش در راستای افزایش بودجه تشکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در قم تشکیل شد

مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در قم تشکیل شد