مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 20:502023-01-18ورزشي

در شهر یک میلیونی کرمانشاه فقط یک زمین چمن استاندارد داریم


رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه به کمبود امکانات و زمین چمن فوتبال در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در شهر کرمانشاه تنها یک زمین چمن استاندارد داریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه به کمبود امکانات و زمین چمن فوتبال در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در شهر کرمانشاه تنها یک زمین چمن استاندارد داریم.

علیرضا محبی زنگنه، امروز(28 دی) در نشست با اعضای انجمن ورزشی نویسان استان، بااشاره به حضور 26 تیم از کرمانشاه در رقابت های لیگی رده های سنی مختلف فوتبال کشور، اظهار کرد: علیرغم این پتانسیل متاسفانه در بحث سخت افزاری همچون زمین چمن، سالن و امکانات با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

وی ادامه داد: طی سالهای اخیر تعداد ورزشکاران رشته فوتبال استان رشد قابل توجهی داشته، بگونه ای که تا حدود 20 هزار ورزشکار در این رشته فعالیت می کنند، اما امکاناتی که در اختیار داریم همان امکاناتی است که چندسال پیش با پنج هزار ورزشکار سازمان یافته داشتیم.

رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه طی سالهای گذشته مدیران کل ورزش و جوانان هرکدام ضربه ای به فوتبال استان وارد کردند، گفت: زمانی در همین مجموعه ورزشی آزادی پنج زمین چمن فوتبال داشتیم، اما هر مدیرکلی آمد یکی از زمین ها را به ساختمان تبدیل کرد، تا جایی که امروز فقط دو زمین در این مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهر یک میلیونی کرمانشاه فقط یک زمین چمن استاندارد داریم

در شهر یک میلیونی کرمانشاه فقط یک زمین چمن استاندارد داریم