مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 20:002023-01-18اقتصادي

قطع آب برخی از مناطق شهری تربت جام /احتمال ترکیدگی لوله ها براثر یخبندان وجود دارد


فرماندار تربت جام دلیل اصلی قطع و اُفت فشار آب در برخی نقاط شهری را احتمال ترکیدگی انشعاب آب واحدهای خالی از سکنه ناشی از قطع گاز و لوله شبکه اصلی انتقال آب شهری براثر یخبندان و سرمای 20 درجه زیر صفر اعلام کرد.

- حسین جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام با اشاره به دلایل قطع و افت فشار آب اظهار کرد: براثر یخبندان و افزایش دما در دو روز اخیر احتمال ترکیدگی لوله انتقال آب در شبکه اصلی در سطح شهر وجود دارد که هنوز نامشخص است و کارشناسان استانی و محلی در حال جستجو و شناسایی مکان ترکیدگی هستند .

فرماندار تربت جام ادامه داد: احتمال اینکه واحدهای خالی از سکنه که براثر سرمای 20 درجه زیر صفر و قطع گاز منزل را ترک کردند و الان در منزل حضور ندارند لوله های واحد مسکونی ترکیده باشد و اطلاعی از آن ندارند می طلبد صاحبان آن هر چه سریع تر به منزل مراجعه و در صورت ترکیدگی ضمن گزارش آن را رفع کنند.

وی اضافه کرد: احتمالاً مصرف نامتعارف برخی مشترکان باشد که برابر اعلام مدیر آبفا در حال حاضر 320 میلیون لیتر بر ثانیه آب ورودی مخزن است این در حالی است که در مردادماه پیک مصرف آب 270 میلیون لیتر در ثانیه بوده است.

جمشیدی از شهروندان عاجزانه درخواست کرد: همشهریان عزیز تا اطلاع ثانوی و تا پایداری آب در مصرف آن صرفه جویی کنند و از شستن حیاط منزل و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب برخی از مناطق شهری تربت جام /احتمال ترکیدگی لوله ها براثر یخبندان وجود دارد

قطع آب برخی از مناطق شهری تربت جام /احتمال ترکیدگی لوله ها براثر یخبندان وجود دارد