مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 19:452023-01-18سياسي

کمیته انطباق فرمانداری مینودشت درباره استیضاح شهردار اظهار نظر نکرده است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به برکناری شهردار مینودشت توسط شورای اسلامی شهر گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر مینودشت مبنی بر استیضاح شهردار در کمیته انطباق فرمانداری مینودشت اظهار نظر نشده و می بایست اعضای شورای اسلامی شهر .

- حسینعلی قلی زاده عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در گرگان اظهار کرد: استیضاح یکی از ابزارهای قانونی شوراهای اسلامی شهر برای برکناری شهردار بوده اما استیضاح مراحل خاص و قانونی خود را دارد.

وی تصریح کرد: مدارک و مستندات استیضاح باید به کمیته انطباق فرمانداری ارسال و در انجا رسیدگی شود و استیضاح شهردار منوط به این است که در زمان بندی خاص اعضای شورای اسلامی شهر طرح سوال کرده و در صورت عدم اغنای اعضا، دوباره موضوع استیضاح توسط هیات رییسه شورا مطرح، قرایت و صورتجلسه شود و بعد از مدت یک هفته، اعضای شورای اسلامی با موضوع مشخص استیضاح شهردار دعوت شده و به شهردار نیز موضوع اعلام شود تا شهردار در ان جلسه از خود دفاع نماید.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطرنشان کرد: بعد از طی این مراحل استیضاح به رای گذاشته و مصوبه ان جهت رسیدگی به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شود و اعضای شورای اسلامی باید منتظر اظهار نطر کمیته انطباق فرمانداری باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته انطباق فرمانداری مینودشت درباره استیضاح شهردار اظهار نظر نکرده است

کمیته انطباق فرمانداری مینودشت درباره استیضاح شهردار اظهار نظر نکرده است