مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:452023-01-18حوادث

تکاوران پلیس استان محموله 797 کیلویی تریاک را در راور کشف کردند


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله 797 کیلویی تریاک در عملیات پیچیده و موفق ماموران یگان تکاوری 113 شهرستان راور خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله 797 کیلویی تریاک در عملیات پیچیده و موفق ماموران یگان تکاوری 113 شهرستان راور خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری 28 دی ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری 113 راور با انجام اقدامات اطلاعاتی چند ماهه و رصد تحرکات افراد مرتبط با سوداگران مرگ متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله سنگین مواد مخدر را از سرباندهای مرتبط با خود تحویل گرفته و آن را به منظور انتقال به دیگر نقاط کشور در یک نقطه بیابانی دپو کرده اند.

وی افزود: در این راستا ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و پایش نامحسوس تحرکات برخی چهره های شناخته شده مرتبط با قاچاقچیان، محل دپوی این محموله را در یک نقطه کویری در شهرستان راور شناسایی و با جست وجوی چند ساعته در این محل موفق شدند از زیر خاک و خاشاک دو نقطه بیابانی در مجموع 797 کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: طی این عملیات یک متهم مرتبط با سوداگران مرگ دستگیر و با تلاش جهادی همرزمانمان در دل کویر از انتقال این محموله سنگین به چند استان مرکزی کشور جلوگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاوران پلیس استان محموله 797 کیلویی تریاک را در راور کشف کردند

تکاوران پلیس استان محموله 797 کیلویی تریاک را در راور کشف کردند