مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 15:402023-01-18سياسي

10هزار اصفهانی در سامانه بیمه سلامت ثبت نام شدند


مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: تاکنون در سامانه های بیمه سلامت بیش از 10 هزار نفر از استان اصفهان ثبت نام و نشان دار شدند، البته پیش بینی می شود به این تعداد اضافه شود که امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب سایر افراد مشمول نیز ثبت نام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، محمد حسین صفاری  مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به بند 9 سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری اظهار کرد: لازم است کاهش سهم مردم از هزینه های درمان تا آنجا که بیمار جز رنج بیماری، دغدغه و رنج دیگری نداشته باشد، اتفاق بیفتد.

  وی افزود: در همین راستا صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج برای اولین بار در کشور با حمایت نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم از مهرماه 1401 ایجاد شده و سازمان بیمه سلامت متولی اجرایی شدن این قانون است.

  صفاری بیان داشت: اساسنامه صندوق بیماران خاص و صعب العلاج اواخر شهریورماه به تصوب هیات محترم وزیران رسید و از ابتدای آبان ماه 1401 در تمام کشور اجرایی شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس اساسنامه این صندوق، سازمان بیمه سلامت ایران اقدام به پوشش مازاد هزینه های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب العلاج می کند و امیدواریم مجلس شورای اسلامی برای سال آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزار اصفهانی در سامانه بیمه سلامت ثبت نام شدند

10هزار اصفهانی در سامانه بیمه سلامت ثبت نام شدند