مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:502023-01-18اقتصادي

سکوت در امین حضور


تولیدکننده ها برای افزایش قیمت محصولاتشان چشم انتظار اجازه دولت نمانده اند و همزمان با رشد قیمت ها بازار روز به روز سردتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: یک روز بعد از اینکه رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران از افزایش قیمت بدون مجوز محصولات چند شرکت تولیدکننده خبر داد، انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور هم با انتشار بیانیه ای ضمن تشریح دلایل رشد قیمت ها، تلویحا این خبر را تأیید کرد.

در سه ماه گذشته با وجود انتشار مستندات و گزارش هایی مبنی بر گران شدن لوازم خانگی پا به پای رشد نرخ ارز، این موضوع را هر دو بخش تولید و بازار تکذیب می کردند.

اواخر خرداد امسال مجوز افزایش 15درصدی قیمت تلویزیون و افزایش 10درصدی قیمت یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی صادر و این مصوبه از اول تیرماه اجرایی شد اما پس از این تاریخ تاکنون هیچ گونه تغییر نرخی به طور رسمی مورد موافقت نهادهای ذیربط قرار نگرفته و تلاش شرکت های تولیدی برای دریافت مجوز افزایش دوباره قیمت، بی نتیجه مانده است.

با این حال مشاهدات میدانی حاکی از آن است که تولیدکننده ها برای افزایش قیمت محصولاتشان چشم انتظار اجازه دولت نمانده اند و همزمان با رشد قیمت ها بازار روز به روز سردتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در امین حضور

سکوت در امین حضور