مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:012023-01-18اقتصادي

انتقال گاز به استان های شمالی و خراسان؛ وابسته به سمنان/ صرفه جویی کنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان با قدردانی از تلاش مدیران و همراهی مردم در صرفه جویی مصرف گاز گفت: استان سمنان در مسیر خط انتقال گاز به استان های خراسان و همچنین مازندران و گلستان قرار دارد و رسیدن گاز به این استان ها وابسته به سمنان است.

وی افزود: از مردم استان سمنان به جهت همراهی بسیار خوب در صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه گاز کمال تشکر را داریم.

استاندار سمنان گفت: در ایام عادی سال، مصرف روزانه گاز در استان سمنان، 11 میلیون و 200 مترمکعب بوده و خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در هفته گذشته، 50 درصد در مصرف گاز صرفه جویی شده است.

هاشمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی و خدماتی خادم الرضا (ع) در شهرستان آرادان گفت: احداث مجتمع های بین راهی نقشی بسیار مؤثر در کاهش تصادفات جاده ای دارد.

وی عنوان کرد: در بهمن ماه سال آینده، مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 50 نفر در حدفاصل گرمسار- آرادان به بهره برداری خواهد رسید.

لزوم آماده سازی پروژه های دهه فجر استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر 1401 عنوان کرد: فرمانداران استان سمنان آمادگی کامل در خصوص اولویت های آماده سازی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال گاز به استان های شمالی و خراسان؛ وابسته به سمنان/ صرفه جویی کنید!

انتقال گاز به استان های شمالی و خراسان؛ وابسته به سمنان/ صرفه جویی کنید!