مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:252023-01-18اجتماعي

نفوذ شیرابه های زباله و مصرف سموم، خاک و آب مازندران را آلوده کرده است


معاون استاندار مازندران با اشاره به این که معاینه فنی خودروها، اسقاط خودروهای فرسوده و مصرف سوخت مازوت منشاء آلودگی های هوا در استان مازندران محسوب می شوند، - ایسنا/مازندران معاون استاندار مازندران با اشاره به این که معاینه فنی خودروها، اسقاط خودروهای فرسوده و مصرف سوخت مازوت منشاء آلودگی های هوا در استان مازندران محسوب می شوند، گفت: نفوذ شیرابه های زباله، مصرف سموم و کودهای شیمایی، خاک کشاورزی و آب شرب مازندران را تحت تاثیر جدی آلودگی قرار داده است.

رضا علیخانی امروز در جلسه کارگروه آلودگی هوای مازندران ضمن گلایه مندی نسبت به نبود حتی یک ایستگاه پایش و سنجش آلودگی هوا، اظهار کرد: اگرچه هوای مازندران به نسبت آب و خاک وضعیت بهتری به لحاظ آلودگی های سایر استان ها دارد، اگر به عوامل و منشاء آلودگی ها توجه نشود، همانند آلودگی آب و خاک با چالش مواجه می شویم.

وی افزود: حساسیت های آلودگی های آب، خاک و هوای مازندران را در وزارت کشور ایجاد کرده ایم، مسئولان و متولیان استان نیز باید همواره وضعیت آلودگی ها را پایش و مورد ارزیابی قرار بدهند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه داده های آلودگی ها در هر سه حوزه آب، خاک و هوا با همکاری استادان دانشگاه باید بررسی و اعلام شود، یادآور شد: اگرچه وضعیت آلودگی ها به مرز بحران نرسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ شیرابه های زباله و مصرف سموم، خاک و آب مازندران را آلوده کرده است

نفوذ شیرابه های زباله و مصرف سموم، خاک و آب مازندران را آلوده کرده است