مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:502023-01-18سياسي

هدف دشمن عوض کردن جای خائنان و خادمان مردم ایران در افکار عمومی است


دشمن برای تحریف تاریخ انقلاب برنامه دارد و هدفش از این کار عوض کردن جای خائنان و خادمان مردم ایران در افکار عمومی است.

- دبیر شورای نگهبان گفت: دشمن برای تحریف تاریخ انقلاب برنامه دارد و هدفش از این کار عوض کردن جای خائنان و خادمان مردم ایران در افکار عمومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (28 دی 1401) در جلسه این شورا با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این ایام مبارک، یاد حضرت امام خمینی(ره) و همه مجاهدانی که برای پیروزی و اعتلای انقلاب اسلامی جانفشانی کردند را گرامی می داریم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نظریه های سیاسی برخاسته از نگرش های غیرالهی را بی اعتبار کرد و با ارائه نظریه حکومت دینی، بر ادعای عدم توانایی دین در اداره جامعه، خط بطلان کشید.

جنتی با بیان اینکه بهمن ماه، فرصتی مغتنم برای روایت صحیح تاریخ انقلاب است، تاکید کرد: این کار هم باعث می شود نسل جوان با ماهیت، دلایل شکل گیری و عوامل پیروزی انقلاب آشنا شوند و هم مانع تحریف تاریخ انقلاب توسط دشمنان می شود.

وی تصریح کرد: دشمن برای تحریف تاریخ انقلاب برنامه دارد و هدفش از این کار عوض کردن جای خائنان و خادمان مردم ایران در افکار عمومی است از این رو بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن عوض کردن جای خائنان و خادمان مردم ایران در افکار عمومی است

هدف دشمن عوض کردن جای خائنان و خادمان مردم ایران در افکار عمومی است