مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:052023-01-18اجتماعي

آغاز برف روبی کوچه ها و معابر فرعی شهرکرد


فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه هم برف روبی و هم عملیات شن و نمک پاشی معابر اصلی مرکز استان انجام شده است، گفت: برف روبی کوچه ها و معابر فرعی نیز از ساعاتی پیش آغاز شده است.

- عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از صبح امروز بازدید از مناطق مختلف شهرستان که مشکل تردد در برف داشتند آغاز شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: در ساعات آغازین از مناطق میرآباد و منظریه شهرکرد که بیشترین مشکلات را داشتند بازدید شد که هم برف روبی و هم عملیات شن و نمک پاشی انجام شده بود.

وی ادامه داد: تنها برف روبی کوچه ها و معابر فرعی در مرکز استان باقی مانده که برف روبی آن ها نیز از ساعاتی پیش آغاز شده است.

ارژنگ با اشاره به اینکه برف روبی کوچه های شهرها و روستاها بعد از برف روبی جاده های اصلی انجام می شود، بیان داشت: جاده های اصلی شهرستان نیز باز است اما چون در این جاده ها تردد کمتر بوده لذا شهروندان باید در این مسیرها بیشتر احتیاط کنند.

شهرداری مرکز استان باید بیشتر از گذشته آمادگی داشته باشد وی گفت: طبیعی است که وقتی در استان کوهستانی هستیم و هواشناسی از قبل هشدار بارش ها را اعلام می کند امکانات لازم جهت مواجهه با بارندگی ها نیز توسط شهرداری ها تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برف روبی کوچه ها و معابر فرعی شهرکرد

آغاز برف روبی کوچه ها و معابر فرعی شهرکرد