مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:552023-01-18فناوري

رویداد هوشمندسازی شیراز بهمن امسال برگزار می شود


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: رویداد هوشمندسازی شیراز با عنوان «رهش» بهمن ماه امسال باهدف حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست بوم شهری برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: رویداد هوشمندسازی شیراز با عنوان رهش بهمن ماه امسال باهدف حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست بوم شهری برگزار می شود.

محمدعلی علویان مهر چهارشنبه 28 دیماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز با عنایت به شعار سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی به منظور حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه مدیریت شهری و معرفی بازیگران نوآور زیست بوم شهری اقدام به برگزاری رویداد هوشمند سازی شیراز موسوم به رهش خواهد کرد.

به گفته او؛ دانشگاه ها، مراکز علمی و نوآوری کلانشهر شیراز با مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز در رویداد هوشمندسازی شیراز رهش همکاری دارند و این رویداد در محورهای زندگی هوشمند، حکمرانی هوشمند، جابه جایی هوشمند، خدمات رسانی هوشمند، فضای شهری، داده و اطلاعات شهری پذیرای ایده های مردمی باهدف حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هوشمندسازی شیراز بهمن امسال برگزار می شود

رویداد هوشمندسازی شیراز بهمن امسال برگزار می شود