مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:352023-01-18سياسي

فعالیت واحدهای صنعتی و دامداری آلاینده سگزآباد را متروکه می کند


وجود واحدهای صنعتی و دامداری های آلاینده و مشکلات ناشی از آن شهر سگزآباد را با خطر متروکه شدن روبرو کرده است.

- حجت الاسلام محسن آذرتاش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت برخی واحدهای صنعتی و آلاینده در شهرک صنعتی حکیمیه اظهار کرد: وجود واحدهای صنعتی آلاینده در این شهرک صنعتی زندگی مردم شهر سگزآباد و روستاهای اطراف این شهر را با مخاطره روبرو کرده است.

وی با بیان اینکه مردم از این واحدهای صنعتی که برخی از آنها در حوزه محصولات نفتی فعالیت دارند شکایت میکنند، تاکید کرد: این واحدها مواد اسیدی، بازیافتی و حتی روغنی را پالایش میکنند و همین امر باعث ایجاد بوی متعفن در شهر می شود.

امام جمعه سگزآباد اضافه کرد: علی رغم گلایه های فراوان از آلاینده بودن این واحد صنعتی و ایجاد بوی تعفن و غیرقابل تحمل در شهر، اما متأسفانه تاکنون بازخوردی نداشته است و اقدامی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی مربوطه و مسئولان این واحد صنعتی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نظر کارشناسان محیط زیست در رابطه با آلاینده نبودن این واحدها با آنچه مردم در شهر حس میکنند متفاوت است، اضافه کرد: فعالیت آلاینده این واحدهای صنعتی و ایجاد بوی تعفن آن شرایط را برای افرادی که دارای بیماری زمینه ای تنفسی، ریه ای هستند و یا افراد سالمند، سالخورده و حتی کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت واحدهای صنعتی و دامداری آلاینده سگزآباد را متروکه می کند

فعالیت واحدهای صنعتی و دامداری آلاینده سگزآباد را متروکه می کند