مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:202023-01-18فناوري

استفاده مایکروسافت از ربات محبوب ChatGPT


شرکت مایکروسافت به زودی ربات هوش مصنوعی ChatGPT توسعه داده شده توسط شرکت OpenAi را به سرویسAzure مبتنی بر فضای ابری خود اضافه خواهد کرد که به مشتریان امکان دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، اگر از انتظار برای قبول درخواست های مکرر خود برای دسترسی به ChatGPT خسته شده اید، مایکروسافت خبرهای خوبی برای شما دارد.

این شرکت در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که این ربات گفتگوگر به زودی به خدمات هوش مصنوعی Azure می آید، جایی که کسب و کارها می توانند به پیشرفته ترین هوش مصنوعی در جهان دسترسی داشته باشند.

شرکت مایکروسافت به افراد بیشتری یا حداقل مشتریان بیشتری دسترسی به فناوری های شرکت توسعه هوش مصنوعی OpenAI از جمله ربات رمزآلود ChatGPT را می دهد.

این غول فناوری اعلام کرده است که اکنون سرویس OpenAI Azure را پس از دسترسی تعداد محدودی از مشتریان سازمانی به آن در نوامبر 2021 به طور کلی در دسترس همگان قرار می دهد.

مشتریانی که به این سرویس دسترسی دارند، می توانند از ابزارهای مختلف OpenAI برای برنامه های کاربردی ابری خود از جمله هوش مصنوعی هنرمند Dall-E و سیستم زبان طبیعی GPT-3.

5 استفاده کنند.

مایکروسافت می گوید که به زودی دسترسی به ChatGPT را نیز به این سرویس اضافه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده مایکروسافت از ربات محبوب ChatGPT

استفاده مایکروسافت از ربات محبوب ChatGPT