مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:402023-01-18اقتصادي

تامین بدون دغدغه سوخت مرغداران و گلخانه داران در خوسف


فرماندار خوسف ضمن تاکید بر تامین بی دغدغه سوخت مرغداران و گلخانه داران از سوی متولیان امر اظهار کرد: باید به گونه ای تدبیر شود تا این افراد برای دریافت سوخت خود دچار مشکل نشوند و بتوانند بدون دغدغه و نگرانی سوخت خود را دریافت کنند.

- محمدعلی ایمانی، در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان خوسف با تشکر از خدمات و تلاش های اعضای شورای مدیریت بحران گفت: اقدامات به گونه ای ادامه پیدا کند تا روند خدمت رسانی به مردم دچار کوچکترین وقفه نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مطابق تصمیمات اتخاذ شده جریان گاز مشترکان خانگی و مراکز درمانی نباید قطع شود، افزود: مطابق پیش بینی های صورت گرفته تا 20 روز آینده روند کاهش دما ادامه خواهد داشت از این رو لازم است آمادگی ها و پیش بینی ها همچنان ادامه داشته باشد.

رییس شورای مدیریت بحران خوسف به عوامل متعدد کاهش افت فشار گاز اشاره کرد و ادامه داد: برودت بی سابقه دمای هوا گسترش دامنه خدمت رسانی و قطع گاز وارداتی از ترکمنستان و مشکلاتی که در بخش ذخیره سازی انرژی وجود دارد از جمله عواملی است که موجب افت فشار گاز شده است.

ایمانی ضمن تاکید بر مدیریت جهادی در زمینه رفع مشکلات موجود گفت: نقاطی در شهرستان شناسایی شده که قابلیت خرید و ذخیره سازی سوخت را دارند که از این تعداد نقاطی نسبت به خرید سوخت اقدام و ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بدون دغدغه سوخت مرغداران و گلخانه داران در خوسف

تامین بدون دغدغه سوخت مرغداران و گلخانه داران در خوسف