مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:402023-01-18فرهنگي

چین ممنوعیت فیلم های مارول را برداشت/ «پلنگ سیاه 2» اکران می شود


چین ممنوعیت غیررسمی فیلم های مارول را که مدتی بود اعمال می کرد، لغو کرد و برای 2 فیلم از فیلم های ابرقهرمانی این کمپانی تاریخ اکران تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، با لغو ممنوعیت اعلام نشده فیلم های مارول در چین، تاریخ اکران پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه و مرد مورچه ای و زنبور: شیدایی کوانتومی تعیین شد.

گفته شده دومین فیلم پلنگ سیاه که نوامبر پیش اکران جهانی شد 7 فوریه در چین روی پرده ها می رود و کمی بعد، از 17 فوریه نیز اکران مرد مورچه ای و زنبور: شیدای کوانتومی شروع می شود.

این همان روزی است که فیلم جدید مجموعه مرد مورچه ای که دنباله مرد مورچه ای (2015) و مرد مورچه ای و زنبور (2018) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است، در آمریکا و بریتانیا نیز اکرانش را شروع می کند.

آخرین فیلمی که از مارول در چین روی پرده های سینماها رفت انتقام جویان: پایان بازی در سال 2019 بود که فروش خیره کننده 632 میلیون دلاری را رقم زد.

مرد عنکبوتی: دور از خانه نیز همان سال 189 میلیون دلار در چین فروخت.

پیش از این فیلم های مارول در چین محبوب بودند و فیلم اول پلنگ سیاه 105 میلیون دلار و مرد مورچه ای و زنبور 121 میلیون دلار فروخته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین ممنوعیت فیلم های مارول را برداشت/ «پلنگ سیاه 2» اکران می شود

چین ممنوعیت فیلم های مارول را برداشت/ «پلنگ سیاه 2» اکران می شود