مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:452023-01-18دانش

توجه به ورزش سالمندان/20 درصد جمعیت جهان در 30 سال آینده سالمند هستند


عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، به اهمیت ورزش سالمندان و تدبیر این مهم توسط مسئولان امر اشاره کرد و گفت: 20 درصد جمعیت جهان در 30 سال آینده سالمند خواهند بود، - ایسنا/مازندران عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، به اهمیت ورزش سالمندان و تدبیر این مهم توسط مسئولان امر اشاره کرد و گفت: 20 درصد جمعیت جهان در 30 سال آینده سالمند خواهند بود، بر اساس تخمین سازمان بهداشت جهانی تا سال 2050، 2 میلیارد نفر از جمعیت کره زمین را سالمندان تشکیل می دهد این به آن معنی است که به ازای هر 5 نفر در جهان یک نفر سالمند است.

مرتضی دوستی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروزه مطالعات نشان می دهد که تقریبأ همه کشورهای جهان تا سال2030 یک روند افزایشی قابل توجه در میزان جمعیت سالمند و هزینه های سلامت آن ها را تجربه خواهند کرد .

وی با اشاره به اینکه 20 درصد جمعیت جهان در 30 سال آینده سالمند خواهند بود، افزود: بر اساس تخمین سازمان بهداشت جهانی تا سال 2050، 2 میلیارد نفر از جمعیت کره زمین را سالمندان تشکیل می دهد این به آن معنی است که به ازای هر 5 نفر در جهان یک نفر سالمند خواهد بود.

عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، گفت: نه تنها در کشورهای توسعه یافته بلکه در کشورهای در حال توسعه بخش زیادی از جمعیت را افراد بالای 60 سال تشکیل خواهند داد و این نسبت سالانه در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ورزش سالمندان/20 درصد جمعیت جهان در 30 سال آینده سالمند هستند

توجه به ورزش سالمندان/20 درصد جمعیت جهان در 30 سال آینده سالمند هستند