مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:302023-01-18فرهنگي

جشنواره نبکا در بخش نگین فهرج برگزار می شود


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج از برگزاری جشنواره بومی و محلی نبکا به مدت یک هفته از روز دوشنبه 10 بهمن ماه سال جاری در بخش نگین این شهرستان خبر داد.

- حمید وحیده زاده امروز 28 دی ماه با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور معرفی جاذبه های گردشگری و همچنین با شعار حفاظت از گلدان های طبیعی بخش نگین برپا می شود، اظهار کرد: در جشنواره مذکور که به مدت یک هفته برگزار می شود مسابقه شترسواری و بازی های بومی مانند چوچاب و طناب کشی و همچنین پخت غذاهای محلی را نیز خواهیم داشت.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج افزود: برپایی مراسم آیینی مانند حنابندان و غرفه های محصولات صنایع دستی هنرمندان از دیگر ویژه برنامه های این جشنواره خواهد بود.

او ادامه داد: گردشگرانی که در این جشنواره شرکت می کنند می توانند از تخفیف 30درصدی اقامتگاه های بوم گردی نیز بهره مند شوند.

وحیدزاده خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان فهرج ایجاد زیرساخت های گردشگری و همچنین فراهم ساختن حضور گردشگران را از اولویت های دولت می داند و امیدوار است با همکاری دستگاه های مرتبط بتواند بیش از گذشته در توسعه گردشگری این شهرستان اهتمام ورزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نبکا در بخش نگین فهرج برگزار می شود

جشنواره نبکا در بخش نگین فهرج برگزار می شود