مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:202023-01-18اقتصادي

خرید 500 تُن مرغ مازاد در اصفهان/ قیمت مرغ به 51 هزار تومان رسید


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از خریداری و جمع آوری 500 تُن مرغ مازاد در بازار توسط اتحادیه مرغ گوشتی اصفهان خبرداد.

- حسین ایراندوست در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ازچهارم دی ماه طرح جمع آوری مرغ مازاد از بازار در حال اجرا است که اتحادیه مرغ گوشتی اصفهان تاکنون 500 تن مرغ خریداری و ذخیره کرده است.

وی با بیان اینکه برای این طرح از محل بانک کشاورزی و صندوق حمایت وام یکصد میلیارد تومانی با سود 10 درصد پیش بینی شده که در اختیار اتحادیه قرار گیرد، افزود: هدف گذاری ما خرید 2500 تُن مرغ زنده بوده و به اتحادیه مرغ گوشتی نیز اعلام کردیم که مرغ خریداری و ذخیره کند تا در صورت نیاز به بازار عرضه و یا صادر شود؛ اتحادیه نیز استقبال کرده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه میزان جوجه ریزی در مرغداری ها در مقایسه با ماه قبل تفاوتی ندارد، اضافه کرد: وضعیت جوجه ریزی نسبت به ماه مشابه سال گذشته کمتر بوده که دلیل آن شرایط حاکم بر بازار است.

ایراندوست، وضعیت ذخایر مرغ پشتیبانی امور دام و جوجه ریزی را خوب ارزیابی کرد و گفت: تا 25 دی بیش از 6 هزار و 250 قطعه جوجه ریزی شده و پیش بینی می کنیم تا پایان ماه به هفت میلیون قطعه برسد و از این رو در مجموع نگران مرغ پایان سال نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 500 تُن مرغ مازاد در اصفهان/ قیمت مرغ به 51 هزار تومان رسید

خرید 500 تُن مرغ مازاد در اصفهان/ قیمت مرغ به 51 هزار تومان رسید